onsdag 17 oktober 2012

Boxning + löp/vikter

Nu är det onsdag. Onsdag är det PSIInpuls. Jag är ju svag för PSI. Ikväll var det med Magda. bra,men svåra kombinationer. Eller så är det jag som är okoordinerad! ;) Kul att gå på olika instruktörers pass. Förra veckan var jag på båda också. Torsdagen körde jag med Anna som ställde in ett skåp!


Efter 1 timme PSI så laddade jag på 20 minuter löpband i 04:30 och avslutade med lite stryke.
Axlarna, brösten, magen och armarna måste ju få sitt!

Magen kan man ju fuska med beroende på hur seriös man är med sina crunchar, men trapezius... försök fuska med den! Jag kör "pull ups" med 8 kg kettlebells. Överarmarna i höjd med axeln, sen drar jag vikterna så högt upp jag kan. Det finns inte så mycket som får det att skrika så mycket i kroppen som i axlarna. Små muskler med mycket vilja!


Sen måste man ju jämna ut mjölksyran. Chimay på fat. Såklart.

Kom ihåg att äta era grönsaker och frukter! Det är viktigt!

... och glöm inte att känna dig lite happy också!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar