lördag 9 augusti 2014

1 vecka kvar till Ironman Kalmar

Hej alla, just nu är livet lite ställt på ända.
Ibland händer det saker som påminner en om att livet är oerhört skört. Min pappa dog nästan häromdagen och jag trodde att jag skulle behöva begrava honom denna vecka. Men min plan är att genomföra rejset ändå och simma, cykla och springa för farsan som jag snart hoppas är på benen igen, även om det kan ta lång tid.
 
Det blir inte aldrig som man tänkt sig.
 
1 vecka kvar. Nu spottar vi i nävarna.
 
/c-m.
 
 

4 kommentarer:

  1. Tråkigt att höra. Styrkekram!

    SvaraRadera
  2. Oj!
    Hoppas allt ordnar sig med far din.
    Vi stöttar dig C-M om än med bara 1:or och 0 :or i form av bokstäver och meningar.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att höra, hoppas allt löser sig!!!

    SvaraRadera
  4. Jag beklagar sorgen. Styrkekram till dig!

    SvaraRadera