måndag 17 mars 2014

Karlskrona & intervaller

 
Just nu är jag på en jobbresa i Karlskrona.
Alla som provat att träna träna på jobbresa vet vilken utmaning det är. Jag packade med skorna och kläderna och lovade mig själv att det skulle bli intervaller idag.
 
Det blev av. Yess!
 
Jag följer en triatlet som heter Jonas Lejon. Idag postade han den här videon (nedan). JÄDRAR vad sugen jag blev på att prova att köra hinderbana. Tänk att ha en bana man kunde köra om och om igen och jämföra tider... mmm. Känns lite lockande. Var hittar man en sån här bana? Måste Man bygga en själv?
 
 
 
Hörs! /c-m.
 

7 kommentarer:

  1. Tack för länken! Ja visst blir man sugen

    SvaraRadera
  2. Kör hårt Jonas! Bra video!

    SvaraRadera
  3. Du får hasa dig till Boden. http://www.youtube.com/watch?v=9J6cTm7L4gs

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som ett bra ställe att hasa sig till! Måste prova!

      Radera
  4. Jag tror att han kör på karlbergs hinderbana. Som tyvärr(?) ej är öppen för allmänheten http://www.metro.se/stockholm/hinderbana-sparras-av-efter-skador/EVHkjc!5F0wN97IDiXSw/

    SvaraRadera
  5. Vilken kille! Galen video, häftigt gjord :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur?! Man får lust att prova!

      Radera