söndag 15 december 2013

RIP Asics & söndag

Det har blivit dags att ta farväl till mina Asics DS Racer.
(Mina favvoskor!)
 
 Jag minns dagen jag köpte dom. Nu bor dom i soptunnan.
Det var liksom inte så mycket kvar och det snöade in, blåste in och regnade in i dom. Det känns lite vemodigt. Att dö är att skiljas en smula...
 
 Tror att de flesta håller med om att det var dags?
Nu springer jag i mina Inov-8 X-talon, har inte bestämt mig för nya inneskor, antingen blir det...
 
Saucauny Kinvara 4
 eller...
  kanske Puma Mobium?
(har ju funderat på nya skor länge)

Helgen har varit bra. Jag har jobbat och nästan bara haft tid att gå med hunden och sova och sen tillbaka till jobbet. Skönt att springa av sig på gymmet såhär på söndagkvällen! 
 
13 km blev det + lite mage & trapezius. Kan verkligen rekommendera detta album att springa till:
 


Frossar i protein och fibrer till kvällsmat:
Kött, spenat, kidneybönor och glutenfri couscous.
 

Nu blir det soffan och världens blodigaste samurajfilm:
13 Assassins.


Hoppas att ni också haft en bra helg. Puss & kram!

***
 Tyckte du om det här inlägget?
Klicka gärna "gilla" här nedan!
(du kan behöva klicka en gång till för att bekräfta)

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hur går det med val av skor för isföre? Själv måste jag springa ute minst en gång per uge för friskluften. Får lätt yrsel i gymmet på löpbandet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Janne! Jag har beställt ett par Salomon Spikecross från Acctive, hoppas att de kommer snart. Några andra kör med Icebugs, har hört mycket gott om dem också. Jag ville ha en sko som var lite högre för att undvika att det trillar in snö på sidan.

      Radera