lördag 7 december 2013

Body Pump på Bryggan


Taggade för nya Body Pump-programmet
(det syns vem som är mest utvilad va? :)

Idag fick vi husera på Bryggan, en del av Elite Hotel som ligger vägg i vägg med Inpuls.

Och så var vi igång! Djupa squats och allt möjligt jobbigt för hela kroppen. Jag gillar Body Pump, man tror man är i form tills man kliver på passet...

 Dagens grymma instruktörer! Bra jobbat. Får komma fler gånger så att jag också lär mig göra allt rätt.

Vi la på 30 min löpning och var redo för lördagen!

Musslor och alkoholfri bärs på Bishops!
Jag är så sjukt sund. 

 Och här är de tappra triathleterna som hade hyrt Arcushallen för cykling igår. Vilket toppen-initiatav av Linda och Johan Larsson. Hoppas jag kan vara med nästa gång!

 Nu ska jag bara ut med den här killen också, så har alla fått sin motion idag.

Ha en bra lördag!! /c-m.

***
 Tyckte du om det här inlägget?
Klicka gärna "gilla" här nedan!
(du kan behöva klicka en gång till för att bekräfta)

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar start på dagen :) ni ser grymt taggade ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var grymt, som en manet i kroppen nu. Vi sprang 30 min efter passet också. Sen 5 km i skogen med Bruno. Nu är det vila!

      Radera