tisdag 2 april 2013

Påsken & Stef till Nya Zeeland

 Idag hittade jag ut i det strålande vackra vädret.

Till och med Bruno passade på att sola.

  Stéphane arbetar och sutderar vid LTU. Som ett led i sin lärarutbildning åker han på en åtta veckor lång praktikresa till Nya Zeeland. Jaha, vem ska pressa mig nu då??
(följ honom via hans reseblogg) 
 
 Men vi lyckades ta oss till gymmet idag för löp/gym.
Här står jag med en Inpuls-stammis. Mycket trevlig herre som jag ser nästa varje dag. Efter att ha nickat åt varandra i 6 månader så har vi blivit kompisar. Han säger åt mig att lyfta mer jag svarar med att stressa honom över hans (obefintliga) löptider. Bra form! En kille som medvetet lyfter och håller en sund livsstil. Bra jobbat!

 Stef och jag körde ett rätt jobbigt gympass, hyfsat tungt med 4 x 12 reps. Kombinerat med 50 min löpning i "pyramid". Toppade på 14 km/h.

 Vill man ha större bröst utan silikon är det bara att lyfta. Åhej!

Hoppas din påsk varit bra, säkert många som passat på att ta sig i ut i skidspåret gissar jag? Eller några premiärer i löpspåret?

Härliga tider framför oss. Saknar redan Stéphane. Han har lovat att plåga mig på cykel när han kommer hem. Vet inte om jag ser fram emot det...
 
/c-m.
 
 

2 kommentarer:

  1. Inpuls stammisen känner man igen! Galet så bitig!!

    Förstår att du redan saknar Stefan! 2 månader går fort!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, sen jag började där så har han bara vuxit, han siktar på tävling i december, kul att se folk som är så hängivna! Ja, Stef drar imorgon, kommer bli tomt på självplågarpassen!

      Radera