onsdag 13 februari 2013

Dag 3 & Ali

Skitställningen. Squats. Min mardröm.
Idag var dag 3 av 182.
På schemat var 8 övningar med 4 set i varje med 20 reps.

Igår postade jag den här bilden på min Instagramsida.
Jag följer Muhammad Ali på Facebook. Muhammad Ali är en stor förebild för mig.

Jag blev jätteglad när jag så att Henrik Örtenvik hade postat en Muhammad Ali-intervju jag inte sett.

Om du inte är bekannt med Alis storhet, så lägg några minuter på att se den här intervjun. Den förklarar allt. Om Skavlan hade sånna här gäster skulle jag köpa en TV.

Alla kommentarer jag får här och på Instagram är otroligt peppande. Tack alla för alla hejjarop för "den officiella träningsstarten" - Lina inte minst, jag saknar att träna med dig.

Kärlek & respekt. /c-m.


4 kommentarer:

  1. Ali är bäst! Kommer aldrig glömma när han stapplande pga sin Parkinson tände elden i Atlanta-OS.
    "It isn't the mountains ahead to climb that wear you out; it's the pebble in your shoe." Muhammad Ali

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer också ihåg det. Rysningar. Kolla upp hans twitter-konto för dagliga Ali-citat!

      Radera
    2. Will do! Snygg ny avatar-bild btw ;-)

      Radera
    3. Tack... det är mina tvillingar, vi är lika mjuka och sköna i huvet allihop...

      Radera