onsdag 21 november 2012

Löp & styrke - klädFAIL


Igår tog jag mig till gymmet som vanligt. Löpningen funkade fint, 20 minuter i 04:00-tempo. Härligt!

När jag var i Stockholm köpte jag en kompressionströja som jag velat ha länge. En Adidas Techfit-tröja.

Den är SÅ skön. Inget fladder och när svetten dunstar genom tyget så svalkar den. Trodde inte att det skulle funka så bra.

MEN eftersom jag hade kombinerat med mina löpartights.... så såg jag ut som en balettkille i kroppsstrumpa.

Tight nertill tight upptill. Ingen bra kombination. Lite för avslöjande.


Detta är en bild på Martin som vi skrattat mycket åt många gånger. Lite så här kände jag mig i min kroppsstrumpa igår på gymmet, men kanske inte så väl tilltaget som Martin.

Note to self:
Kompressionskläder i skogen, inte på gymmet.



Så träffade jag också Annika från Tremil. Härligt att se Annika igen. Det var länge sen! Många kul träningspass och fester med Annika och Lina.

Kör hårt Annika! Bra chins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar