torsdag 6 september 2012

Spinn + sim, kul!


Stéphane och jag invigde våra ny kort på Inpuls tillsammans med spinning.
Ett bra pass! Men 45 min gick allför fort. Det är så bra att köra dom där intervallerna. Dom hjälper mig på löpningen också. Känner en märkbar skillnad.

Bra instruktör: Helena B!


Stéphane har inte riktigt fattat att man måste sluta trampa för att hålla kameran still.

(på fransk dialekt...)

"Ska jag sluta trampa??! Nej nej, jag är här för att träna inte vara paparazzo!"



Haha, man kan inte ta triathleten ur Stéphane. Så fort det var sittande så gick han ned och la sig i "tria-bågen".

Ok, har man tränat i franska landslaget och gjort två VM så antar jag att man har lite rutin som sitter i....

 Sen var det dags för sim. JÄTTEKUL att så många nya kom från triagruppen på Facebook: Luleå Triathlon.

Till vänster: Jimmy "the pike" Westerlund
Till höger: Peter "Terminator" Möller.

Bra simmat av alla ikväll. Bra teknikpass! Särskilt bra av Janne som kämpade tappert. Starkt att hålla i simmet trots att du var grön på det! Ses nästa vecka!

Jag tycker att det är lite för mycket information att badmästarna på simhallen berättar att de inte har något på sig under badshortsen... ;)

Imorgon... hmm, fredag. och på lördag Granlunken 18 km... vad ska det bli då. Inget med ben... kanske gym? Bröstkorg och core. jo. så blir det.

2 kommentarer:

  1. Bra att ni håller ställningarna på inpuls!! Saknaden till det gymmet är enormt! Kul med mycket uppslutning på simmet! Triathlon kokar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tränar lite för dig med på Inpuls Lina! Brukar tänka på dig när jag står med kettlebells och varvar med crunches på boll. Vi börjar bli en liten kärntrupp, det kan bli något det här! Tack för kommentaren, kram på dig! /c-m.

      Radera