söndag 26 augusti 2012

Vilodag, o vilodag + Carlos


C-M:
Min kompis Carlos från Barcelona är och hälsar på.
Han är bonde och odlar körsbärs, aprikoser, vete och druvor.

Han pratar mest spanska och har ett jorbruk i Överstbyn för att han "gillar den arktiska sommaren". Carlos tycker att det är för varmt i Barcelona på sommaren.

Så idag har jag haft vilodag. Mmm. En rikigt bra dag på jorden. Imorse var jag i Rutvik och fikade tillsammans med min vän stéphane som är fransk triathlet och har en master i teoretisk fysik. Hans specialområde är de dimensioner som kan antas ha funnits i Big Bang ögonblicket och som  för oss nu är dolda.


Ja, så har jag plockat blåbär och hunden Bruno har solat sig i och sovit i mossan... och vaktat bären såklart. Han provsmakade men nöjde sig med att vakta dom.

 Yngre medlemmar av familjen plockade en groda. Obs, ej padda, en fet-sata-groda.

Och GRATTIS till IRON-MIKE!

Mikael Renström (som gjorde Kalmar på 10:36:54) vann en löptävling idag!! Jag är så förbaskat imponerad!

Kolla streamen som Micke och jag gjorde på transition-area dagen före Kalmar 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar