söndag 3 juni 2012

C-M förverkligar barndomsdröm


C-M:
Som jag skrev tidigare så hag jag länge haft en dröm om att komma igång med en träningsgrej igen. Första gången jag någonsin fick en A-skatt-lön så gick jag direkt och köpte den här prylen. (den kom desstuom fel och hamnade hos en 80-årig gubbe på Granön, tillsammans med en kettlebell. Tack för att du ringde Gemmelfar!)

Men man ska hitta nånstans att ha den, den ska monteras rätt (med fransk/engelska "ritningar" - läs: ordagrann beskrivning i tum - utan bilder) och så måste man ta fram rätt verktyg, koka kaffe, laga lunch till barn, rasta hunden... och jag allt det där andra.

Detta är sann meditation, men man måste köpa och bygga... annars status quo!

Hälsningar från stolt cm!

2 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN!
    Nu kan jag sova ut på nätterna...tack C-M nu vet jag vad det skulle bli:)
    Ps. Kalixpubliken var suverän under Strandruset..inget nytt pers men värmen från dom gjorde det hela kanon.
    Ha det bäst och lycka till med päronet.
    //Janne

    SvaraRadera
  2. Tack Janne! Jag ska mata ordentligt!

    SvaraRadera