lördag 11 februari 2012

Bli snabbare helg dag 1 - BILDSPEL

Pontus Lindberg är Svensk triathlonmästare i Iron Man-distans.
C-M är Järnpöjk.

 
C-M:
- Vilken dag. Massor av ny kunskap! Efter dagens tester kan jag sammanfatta min status så här:
  • Det är bra att jag springer på framfoten, men jag skuttar och saknar driv i mitt löpsteg.
  • Jag är stark i benen men mitt rundtramp på cykeln är uselt.
  • Jag simmar ok.
  • Min rörlighet i överkropp är bra. Men benen är stela!
Här hittar du dag 2!


2 kommentarer:

  1. Kul med feedback och lite saker att jobba på :) Det var väl det som var syftet :) Låter som du är nöjd med helgen. Kul!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en toppen-helg. Jag känner verkligen att jag kan utvecklas ännu mer. Nu är det bara timmarna och svetten kvar! Hoppas vi ses snart JonaGold! ;) /c-m.

    SvaraRadera