måndag 12 december 2011

Spinn-Core-Sim-Promenad


C-M:


- Ibland tar jag mig en kväll med extra allt.


  • 49 min spinn
  • 30 min core
  • 2 x 500 m sim
  • 4 km promenad
  • Köttfärssås, bönor, ris, spenat

Lina höll i spinningen. 49 effektiva minuter. Jag hade massor av pulver i benen efter lördagens 3-timmars spinn.


Maxade ut på både första och andra "backen" och körde sista 20 min extra tungt - och inget fusk i intervallerna!

Sen var det snabba ryck in i core-salen.


Det var premiär för mig! Haha, jag visste inte ens hur länge vi skulle hålla på :)

Jag klarade första plankan hela vägen, men andra blev det knän. Hårt! Men det brände FINT!!

Ryggen var inga problem. Men magen kan gott ta sig några pass core till!

Sen drog vi till badet och rev några längder. Jag skulle hem och gå med hunden och skotta snö så jag nöjde mig med 40 (2 x 500 m).

Det gick fint. Men det kändes att jag tryckt hårt på spinnet.
Hem och rakt ut 4 km promenad i skogen. Glad hund. Trött husse. HUNGRIG husse!

Min nya favorit: bönor & spenat + valfri kohydrat och gott protein.

Jag har gjort en livsstilsförändring. Det låter skitfånigt, men förut åt jag aldrig grönsaker och bönor. Nu vill jag ha det till allt.

Jämnt blodsocker. Det är målet.

Nu 2 ägg och sova. Härlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar