torsdag 17 november 2011

simVIDEO + 12 km löp

C-M och Räcer-Riccard
C-M:

- Idag var det laddat för löpning + simning. Här sitter Räcer-Riccard och jag och väntar på resten av ligan.

Ante "The Hound" Johansson dök upp såklart! Redo att krossa som vanligt.

Synligast ikväll var vår franske triathlon-stjärna Stefan. Alltid ett leende, det är riktig styrka!

Jag är otroligt tacksam för att Stefan har hjälpt både mig och Lina med simningen. Utan dig Stefan hade det aldrig känts så här bra. Vi håller på dig! Kör hårt i Uppsala, mon ami!

Det blev i alla fall 12,5 km på 58:09. Stan-Ormberget-Stan.

Räcer-Riccard och The Hound älgade på bra sista kilometern. Där fick jag bekänna färg! Jag tröstar mig med att Räcer-Rickard klämde Ume-maran på 02:50. Sjuk kille. ;)

Sen var det dags för sim!

Lule-ligan! Wanna piece of us? Come get some... ;)

Här är vi, hela ligan. Från vänster till höger: Stefan "The only one"
Ante "The Hound"
C-M
Lina "Blomman" "Pinky" Blomqvist
Räcer-Riccard

***

Förra veckan, när jag simmade 100 längder, så tyckte (krävde!) Linda att vi skulle filma när vi simmade. Som Järnpöjk så är jag ju inte sen att leverera. Vi saknade dig Linda, men det viskas att du var ute på raj-raj! :) Här kommer filmer på kvällens simmare.

Det är bara 7,5 månader kvar till Luleå Midnight Swim och 9 månader kvar till Kalmar Triathlon. Hmm, kanske man skulle vaxa kroppen också bara för att vara riktigt extrem?

 
C-M drar iväg.


 
Lina kör så det ryker!

 
Räcer-Riccard gliiider!


 
Ante piskar!

3 kommentarer:

  1. Snyggt simmat med myspys belysning och allt.

    SvaraRadera
  2. Haha, jodå mörker har vi gott om här uppe... ;)

    SvaraRadera
  3. tack för filmen ;)! Snyggt simmat CM!

    Grymt bra inlägg, du skriver så klockers! :)
    Jag blir så pepp!

    SvaraRadera