tisdag 15 november 2011

Fann mig själv - på film!

C-M:

 - Det är ju inte varje dag man finner sig själv! När jag läste Oddas inlägg om hans lilla längtan till Kalmar så kunde jag inte motstå att kolla in filmen från Kalmar 2011.

Bara för att minnas den där dagen. Alla känslor och all kraft och energi och slit som låg i luften. Ömma fötter, skavsår... och så att jag var för trött för att gråta när jag kom i mål. 18 augusti 2012 ska jag tillbaka och ge Kalmar en ny match! Yess.

Längtar redan och jag har massor av pass kvar att köra! Jag är med i allra sista bilden innan eftertexterna. Har just fått min plakett. Vilken dag att minnas!


3 kommentarer:

  1. Kul att du hade fastnat på filmen. Jag lyckades med samma bedrift 2010, fast jag satt på cykeln.

    SvaraRadera
  2. Just dom där bilderna från stranden före start får ju en att bara vilja kränga på sig nya dräkten! Haha, trodde aldrig att jag skulle kunna längta tillbaka till plågsamheterna, men det gör jag.

    SvaraRadera
  3. Trodde du skulle vara på spinningen igår men rekord i bassängen och kampsport får vara godkänd frånvaro ;)

    SvaraRadera