onsdag 16 juni 2010

IronSTAR with SushiBar


Jag och Carl-Magnus är nu trötta på kokt kyckling, tonfisk och rökt ål och inser nu att vi måste prova en ny innovativ kosthållning för att ta oss i mål den 31:a Juli i Kalmar triathlon. Under 1 månad kommer vi därför att äta lunch på Sushi Bar i Luleå centrum. Vi vill tacka Anders Hellman, Sushi Bar då han vigt plats åt oss i restaurangen och stöttar oss i vårt galna projekt


Målet med lunchprojektet är i mitt fall först och främst att komma ner i vikt. När jag började träna i maj vägde jag 88 kg. Idag väger jag 83 kg och jag behöver komma ner ytterligare till mitt mål på 78 kg. Förutom denna målsättning vill vi gärna påvisa andra effekter så som mindre andel kroppsfett, ökad syreupptagningsförmåga etc.

Inom kort kommer en första mätning göras av min och Carl- Magnus fysiska status. Vi får väl hoppas på det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar